Práva spotrebiteľa zo zodpovednosti za vady sa môžu uplatniť len v záručnej dobe, ktorá je vyznačná na záručnom liste alebo je daná obchodným zákonníkom.
Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí, uistiť sa o spránom množstve, druhu a kvalite tovaru. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky.
Kupujúci je povinný umožniť predávajúcemu prehliadku reklamovaných výrobkov v takom stave v akom sa nachádzali v okamihu zistenia vád a uchovať pre účely prehliadky aj obaly z použitých výrobkov.
Reklamácie farebných a rozmerových odchýliek keramických dlažieb a obkladov po ich použití budú predávajúcim odmietnuté z dôvodu nedostatku starostlivosti na strane kupujúceho pri prehliadke kúpeného tovaru.
Predávajúci nebude brať na zreteľ reklamáciu tovaru v prípade, keď nebude možné posúdiť parametre akosti, a to vplyvom spracovania tovarov a keď nebude preukázateľné, že použitý tovar je danej akosti.
V prípade, ak to predávajúci vyžaduje, je kupujúci povinný zabezpečiť fotodokumentáciu reklamovaných tovarov a túto čo najskôr odoslať predávajúcemu na posúdenie.
Kupujúci súhlasí s tým, že reklamácia adresovaná na iného adresáta nie je uplatnením nároku z vád tovaru v zmysle § 436 a násl. Obch. zák. a predávajúci nie je povinný na takúto reklamáciu reagovať.